Na een heerlijke rustige nacht zitten we rond 9 uur weer op de weg. We rijden binnendoor naar een siësta lokatie voor de middag. 😌🥱
De route is adembenemend. 🤩🤩🤩Veel stijgen en dalen, vergezichten en rotsformaties.
Bij toeval stuiten we op de bron van rivier de Taag. ⛲We stoppen eigenlijk vanwegen het oostblokachtige beeld dat er staat.
Hij blijkt vadertje Taag te zijn. 🗽
We rijden het natuurgebied in en vertoeven hier de middag. Al schrijvend en fotograverende werken we aan het boek "Bob de boomer en zijn busje". 📚📑📓
Na de siësta rijden we naar onze overnachtingsplek. Aerturo, een vrolijke bijenboer 🐝🐝🐝die camperaars ontvangt op zijn landje.
In de avond lopen we tussen de weilanden door en zien bijeneters dansen in de lucht. 🪶🦜🐦